неделя, 13 ноември 2011 г.

ПРОколедно

Заглавието е закачка с  бойкота, обявен от ТОЧИЦА.

Писмото до дядо Коледа изпратихме и сега чакаме отговор.

Черновата май е послужила за подпалки затова перефразирам:

"Мама ме попита какво искам да ти кажа. Ето думите ми: "Да донесеш фенерче. И чехли. И да не плачкам." Аз съм голям и мама ме учи да казвам вълшебната думичка МОЛЯ, но аз все я забравям."

След като изпратихме писмото се оказа, че няма да е лошо дядо Коледа да донесе и един Бъз Светлинна година, но този мерак бързо ни остави. И мама си отдъхна. ;)

Сега е ред на коледния календар. В него ще има украшения за елхата на Тони и малки изненадки като миналогодишното "телевизорче".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...