сряда, 21 септември 2011 г.

Зайчето Папунчо

Автор е съпругът ми:

Днес ме срещна зайчето Папунчо и се оплака, че са го изгонили от фабриката за моркови.

- Защо така, бе, чичовото? Какво е станало?

- Ами, аз ям морковите и началникът ме видя, скара ми се и ме изгони.

- Няма да ги ядеш, чичовото, какво да ти кажа. Сега ще трябва да си намериш друга работа.

(пауза)

Вървя си днес и гледам в далечината някой скача. Гледам пак - зайчето Папунчо приближава. Скача и ушите му стърчат нагоре.

- Какво има, Папунчо. Защо скачаш?

- Една бълха ме е полазила. Скачам, че да я изтръскам, а след това се ослушвам дали е паднала, че да избягам надалеч от нея.

Това е съкратен вариант по спомен. Следващият път ще записвам с диктофон!
На мен лично много ми допадат. За страничния зрител може би са твърде постни, наивни или натуралистични. Аз обаче се умилявам.

Зайчето Папунчо 2
Зайчето Папунчо 3
Зайчето Папунчо 4

2 коментара:

  1. Ха ха! Весело, много весело!

    Определено ще се опитам да следвам публикациите. Добре че "рекламира" адреса под името си в Skype, та го видях. :)

    Поздрави! (за момента от Нидерландия)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! И ние много се забавляваме да измисляме подобни историйки.

    Поздрави от Пазарджик! За постоянно... засега.

    ОтговорИзтриване

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...