сряда, 18 януари 2012 г.

Имен ден

Играхме Сляпа баба. Аз бях с превръзката на очите през цялото време - играта е подходяща за всички възрасти - от 2 и половина до 15! :)
Накрая имахме нужда вече от по-тихи игри, затова по предложение на една майка играхме така:

Един застава с гръб и казва:
- Кажете ми любим цвят / приказен герой / игра в парка / коледен подарък / къде да отида на екскурзия / гадна храна / гаден плод....

Всички изброяват и той си избира това, което му е най-любимо или най-противно.

Пример:

- Коя ми е любимата книга? - пита едната майка, която е еколог.
- Властелинът на пръстените - казва дъщеричката й.
- Червена книга на застрашените видове - казвам аз, защото е еколог. ;)
- Библията - казва детето на наши общи приятели. След като се изредихме всички да изброяваме, отговорът беше:
- Избирам "Властелина" - така беше ред на нейната дъщеричка да седне на горещия стол с гръб.

Моето предложение:

Един да бъде парламентьор, да му казваме на ухо предложенията си и той да ги изброява на глас, за да може да избираме от анонимни предложения. :)

А ето и подаръците, които получихме.

100 игри за деца на път от http://cleverbook.net/

Разкошни! Има игри за дорисуване, за избиране на излишното... Вълшебен подарък! :) Вижте и игрите и промоциите им. ;)

Другото е книжка с 6 пъзела по 12 части и 6 бутончета с мелодии:
Храбрият оловен войник от издателство Хермес
Вече ни е много любима!

И по този повод поздрав от Радио театъра с това клипче:


Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...