четвъртък, 23 август 2018 г.

"Обичай Ме такъв, какъвто си" - св. Серафим Вирицки

Препоръчвам: http://pravoslaven-sviat.org/2017/03/29/obicai-me-takav-kakavto-si/

Избрани цитати:

"Аз искам любовта на твоето осиромашало сърце. Защото, ако чакаш да бъдеш съвършен за да Ме обичаш, тогава никога няма да Ме обичаш."

"Единствено искам песента на твоето сърце, а не твоята мъдрост и таланти. Ако бих ти ги дал, бидейки слаб, с тях ти би нахранил своето самолюбие!"

"Днес стоя пред портите на твоето сърце като просяк – Аз, царят на царете. Хлопам и чакам, побързай да Ми отвориш. Не се оправдавай с твоята бедност. Ако истински би се вгледал в своята бедност, ти би умрял от болка."

"Искам да мислиш за Мен всеки час, ден и нощ. Също така искам и дребните неща да вършиш от любов към Мене."
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...