събота, 30 юли 2016 г.

Обещавам!

Сега, тези от вас, които са светии, моля да проявят любов и да не ме осъждат, да не дават съвети. Благодаря! :)

Постът почти започва. Не съм светица, не съм монахиня. Обичам филмите и хубавите книги, обичам да мечтая и да се мотая. Понякога това за съжаление ме отдалечава от Бога. Ноооооо ето че идва Богородичният пост, кратък, но интензивен. Моите обещания за опит да живея по-близо до Бога:

1. Молитви: сутрешните и вечерните или Псалтир или глава от Евангелието.

Поне веднъж седмично да ходя на Богородичния канон. (Все пък съм с малки деца.) Всеки ден да си го пускам за слушане вкъщи или на айпода, ако съм навън с децата.

Задължително да отида на единствената владишка служба по нашия край: 

2. Православна литература:

  • "Сказание за земния живот на Света Богородица"
  • "Чудотворни икони на Божията майка" (с децата)
  • Старецът Варсануфий

всичките на Зограф.

3. За децата:

Поне една икона за оцветяване. Ще я запазя в тайна. 
Може би някакво малко упражнение по църковно-славянски.

4. Без екрани целия пост. Само проверяване на пощата веднъж дневно.

5. Цели: милостиня, без гняв.

6. Свободно време: шев(шалте за кухнята, чанти за подарък), музикално образование.

След края на поста ще дам отчет какво съм спазила. Да, да, знам, тези неща човек прави в скришната си стая.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...