сряда, 1 юни 2016 г.

Уж дребен грях, ма смъртен...

Пускам Ви малко храна за размисъл.

Коментирахме преди време с един приятел филма "Остров." Много ме беше впечатлила репликата: "Живей, както си живял, само големи грехове не върши." И моят приятел каза: "Да, трябва да се пазим от смъртните грехове!"

Веднъж се случи да отида на изповед без да съм старателно подготвена с листче за подсещане. И отецът, при когото се изповядвам вече 10 години, ме почна с въпроси: "Това? Онова?" Леле, изповяда ме човекът все едно чете отворена книга. И не, че е прозорлив, ами, аз се валям в една и съща кал като прасе. И уж дребно нещо, но, като погледнеш списъка - пълно със смъртни грехове! А те така свързани един с друг... Страшно да ти стане!

И, така, списък със смъртните грехове е много актуален вкъщи. Следващата стъпка е "Лествицата." Да противопоставим добродетелите на всеки грях. А от сайта на Сливенска митрополия ми изплуваха тези три основни добри дела: Молитва, пост, милостиня.
------------------------------------------------------------------

От скоро имаме телевизор. Той не работи много, но бях запалена по кулинарното шоу на БТВ "Мама готви по-добре." Гледах тези майки кулинарки и децата им, които нямат никаква представа от готвене и питаха как се бели лук, примерно. И си мисля колко важно е да намираме сили да държим децата винаги до себе си, за да се учат на всичко, което ние умеем. Но, ох, колко е удобно да им пуснем филм или игра и да вършим спокойно работата си...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...