четвъртък, 7 януари 2016 г.

Дай Боже, повече такива Йоановци!

Споделям с Вас нещо от електронната ми поща. Писмото е от православна Америка. Мечтая си да има повече такива малки християнчета. У дома - поне 100%!



Здравей, миличка! Честито Рождество Христово! Утре е Богоявление! Ще ходите ли на Литургия? При нас службите през седмицата ги служат вечер, защото работещите не могат да ходят на служба сутрин и се получава така, че никой не отива на служба. На вечерните служби в нашата църква сме около 20-25 души, а на неделните около 30-40 души.

На Бъдни вечер пътувахме с колата и Йони видя как качват един пострадал от катастрофа в линейка. На другия ден, на Коледа, му дадох свещичка и го попитах за кого иска да я запали. Очаквах да я запали за себе си, а той ми каза: "Искам да я запаля за онзи човек, дето го качваха в линейката вчера."  Щях да се разплача.

Един ден пък му четях книжка за Рождество. И в нея наричаха Иисус Христос Царя на царете. Но никъде в книжката не се споменаваше Иисус Христос в предишните страници. Тогава той се обърна към мен и ми каза: "Мамо, ти знаеш ли, че Царя на царете е Иисус Христос?". Сега го знам, но със сигурност, когато съм била на 5 години, не съм го знаела.

Добра новина за книжките на издателство Потамитис. Първите 12 вече са отпечатани на български и могат да се поръчват. Скоро ще има още.

П.П. Една жена от църквата подари на Йони играчка за елха, която изобразява свещеник. Йони много му се радва и даже го целуна няколко пъти, спа с него, каза, че е свят и накрая го сложи на молитвената ни маса, защото там му било мястото. И аз самата не мога да му се нарадвам: такава хубава идея и изработка!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...