неделя, 8 ноември 2015 г.

За таланта

Как се чувствате, когато Ви хвалят? Културата ни  е такава, че сме длъжни да бъдем скромни, поне  привидно. Така е и  в далечния  Изток.

За нас, християните, би трябвало  да е по-лесно. Достатъчно е да си кажем: "Всичко е  от Господа." Би  трябвало да можем спокойно да благодарим за хубавите думи и да запазим мира си.

Наскоро  моята бивша класна ме представи на зет си като най-талантливата й ученичка. Импулсивната  ми реакция беше протест срещу похвалата, но след кратък размисъл осъзнах, че аз нямам никакви заслуги за таланта, че той ми е дар Божий. :-) А  от себе  си съм добавила само 99% мързел. :-)

Талантът задължава. Какво  за хвалба има тук, когато нямаме лихва, която да представим пред Господа. И всички човешки похвали само усилват усещането за неминуемо осъждане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...