понеделник, 26 декември 2016 г.

Рождество 2016

Срещаме се случайно на улицата. Почти не се познаваме, но ми честити, прегръща ме и ме нарича "сестро." И ми става топло, хубаво и празнично.

***

На 20.12 в града ни имаше епископска хиротония. Отивам за края на службата, за да не се измори много малката и да се наложи да си тръгнем преди края. Изморена, недоспала,без сили едва се влача по корем.

Службата свършва, взимам си благословия от митрополитите и епископите, които излизат от църквата. Поздравявам новоръкоположеният епископ, взимам анафора и благословия и от него. Снимаме се за спомен. И ми става толкова леко и радостно. Не ми се тръгва от храма. Не спирам да се усмихвам.

Какво нещо е Божията благодат!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...