понеделник, 23 ноември 2015 г.

Хубаво четиво за поста

Понякога имам нужда да си почина от духовната литература, но все пак по време на поста се стремя да чета нещо силно и вдъхновяващо, което да ми помага да държа правилния курс.

Горещо препоръчвам "Малки жени" на Луиза Мей Олкът! Добрият пример учи по-добре от всякакви проповеди. Не се подвеждайте по филма, който не е лош сам по себе си, но Богът и вярата в него не са нещо съвременно и продаваемо, затова във филма са подменени с трансцедентализъм и антирасизъм.

Обичам госпожа Марч, макар че не съм я срещала. Тя ми е близка  и родна и ми дава сили да продължавам ден след ден да въртя като покорно муленце колелото на домакинските задължения. За мен тя е модел за жена християнка, съпруга на свещеник, домакиня и майка.

Двете части на книгата на английски: http://www.gutenberg.org/ebooks/514
И като аудио книга: https://librivox.org/little-women-by-louisa-may-alcott/
Втората част на български: "Добри съпруги"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...