събота, 22 февруари 2014 г.

Четива за поста

Все забравям да се похваля, че дядо Коледа се смили над грешната ми душа и изпълни желанието ми за електронен четец. Всъщност не беше дядо Коледа, а моят дядо поп. Но не защото аз съм била много послушна, а защото той е великодушен. ;)

След като изчетох от тогава всички книжки на Клайв Ст. Луиз за Нарния, "Дейвид Копърфилд" на Дикенс, прелюбимите ми "Север и юг" и "Кранфорд" на Елизабет Гаскел и безброй детски православни пиеси и приказки, стигнах до Николай Носов и неговия "Незнайко на Луната", но с наближаването на поста се оглеждам за духовна литература.

Ето и моите предложения за поста. Аз чета бързо, затова не се учудвайте на дългия списък. А и ако книжката е тежка и не върви, я оставям за друг път. (Изчервих се.)





Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...