събота, 8 декември 2012 г.

Постен пай Ирена

Продукти:
1 ч ч вода, малко по-малко от 1 ч ч олио, 1 ч ч захар, това се разбива и после се добавят 3 ч ч  брашно. Бърка се с лъжица, добавя се 1 к л сода и пак около 1 к л лимонтозу. 

Плънката: настъргани ябълки или 1 банан се намачква, добавят се 3 с л грис или галета, 1 ванилия, орехи на око и около 4 с л захар.

Начин на приготвяне:
Тестото се дели на 2 части, първия слой, плънка, втория слой. Първо се пече на 4, после на 3. Слага се в нагорещена фурна.




Моите коментари: Тестото е маслено, с хрупкава коричка. Много вкусен пай. Този на снимката е приготвен с настъргана тиква. Пека го първо на 250 градуса, после намалявам на 200. За сгорещената фурна процедирам така. Понеже се притеснявам да не хабя излишно ток, ако фурната е загряла, а аз не съм готова със сладкиша или бисквитите, я изключвам. Като дойде време да го пека, включвам фурната. Винаги е достатъчно гореща. :)

На мен тестото ми се получава по-гъсто и направо го меся. Не съм опитвала да го разточа, но е много лесно за работа. С ръце го разстилам, така че да добие нужния размер и внимателно го премествам в тавичката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...