вторник, 4 декември 2012 г.

Честно казано

Замислих се, че тонът на този блог има нужда да се промени. Не ми харесва, че някои неща звучат назидателно. Сякаш съм някоя непогрешима майка, съпруга и християнка. Не съм, но се надявам да ми простите, че не пиша за трудностите и неуспехите. За трудностите не мога да пиша, пък и нали целта на блога е да избягам от тях. А с неуспехите кой би се хвалил. Просто ми се иска да ви уверя, че ако се чувствате като най-лошата майка, домакиня и съпруга на света, не сте сами. Аз също често се чувствам така. И ако споделям с вас редките си добри попадения, нека не ви подвеждат. Не сте сами. На всички ни е трудно, но всяка трудност трае известно време и после има малко хубаво време до новата трудност.

Това исках да кажа: "Не сте сами!" Много майки преди вас са минали през същите затруднения. В това число и аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...