четвъртък, 17 май 2012 г.

Милен от Пазарджик

Колко странно! Срещаш някакъв човек, разменял си някоя дума с него и толкоз. Изневиделица ти изпада книга с негово творчество и този човек, описанието, на когото си могъл да побереш с едър шрифт на нокътя си става човек-вселена.

Ще ви запозная с Милен Спасов. Както се казва в такива случай: "Горда съм да ви представя" пазарджишкия Камю без безнадежността. Чужд ми е душевния ексхибиционизъм, дори стряскащ, но заслужава уважение заради смелостта, която изисква. А и отчаяността...

В ръцете ми е новата му книжка "Скрижали и буркани", изд. Литературен форум, 2011. Споделям с вас това:

Аз не искам да съм в крак с Времето, а да съм в крак с ... Вечността. Много важно, че има НОВА марка смарт фон, НОВ три де телевизор, НОВ модел лаптоп, НОВ автомобил. Всичко днешно ново е... утрешното старо; Времето винаги се изплъзва, изнизва измежду пръстите, То е неуловимо, илюзорно, магическо и най-вече - преходно, текливо. Аз искам да се вмествам в рамките, в законите на Вечността, на непреходните нравствени, космически ценности...
Аз не желая да съм в крак с времето, а да съм в крак с Вечността...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

КОМЕНТАРИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ, СЛЕД КАТО БЪДАТ ОДОБРЕНИ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...